wtorek, 14 kwietnia 2015

Drimer - wilcze życie (opis)



Czy zastanawiałeś się, jak wyglądałoby twoje życie, gdybyś był dzikim zwierzęciem, np. wilkiem? I nie chodzi mi tu o wilkołaka... Opowieść ta przedstawia jak najbardziej realne dzieje watahy Drimer, ich radości, problemy, nieszczęścia. Poznasz tu siłę miłości pary alfa, która jest ze sobą na dobre i złe, do końca życia. Zagłębisz się w prawa rządzące stadem, bo okazuje się, że nie każdy członek może mieć młode. Jak na taką sytuację zareaguje gwałtowny przywódca? Czy zapewnienie bezpieczeństwa grupie to łatwe zadanie? Co się stanie, gdy na horyzoncie pojawi się stary wróg? Ale cofnijmy się do początku... Jak wielką rolę w tej historii zagra człowiek? Będzie ona pozytywna czy negatywna? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania i zagłębić się w wilczym życiu, to dobrze trafiłeś...


(Okładę wykonała @luvmyjaai z Wattpada)

4 komentarze:

  1. Już mówiłam, że opis mnie jarał. Ogólnie czytanie o wilkach takie nietypowe! Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału! Choć jeden już czytałam, ale czy to nie był jakiś prolog :o? *tu się ujawnia dobra pamięć Naffa XD*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam prologu xD musiałaś przeczytać pierwszy rozdział na onecie. A w okresie kiedy zaczynałam pisać popularne były blogi o wilkach ale magicznych. Moje są ,,prawdziwe'' ;-)

      Usuń
  2. Tego jeszcze nie było.
    Więc ja lecę do jedynki :3

    A żeby Cię nie namęczyć czytaniem mojej Rozważnej, zaproszę na miniatury. Jest ich jedenaście, ale nie musisz czytać wszystkich ;) W ogóle nie musisz. Ale reklamę sobie zrobię :3
    wszystkie-miniatury-cleo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, reklamę trzeba zrobić ;-) haha... Na pewno przeczytam, ale za twojego bloga i jeszcze Naff pewnie wezmę się dopiero koło wakacji...
    A i takiego bloga o wilkach też jeszcze nie widziałam ;-)

    OdpowiedzUsuń