wtorek, 14 kwietnia 2015

Podbijam blogspota!


Nie no żart... xD Chociaż... Tak po części to w sumie prawda ;) Od... No 3,5 roku prowadzę bloga na onecie (żeby nikt nie mówił że plagiatuję własnego bloga oto adres www.moja-ksiazka-o-wilkach.blog.onet.pl Nie mam serca się przenosić tak w 100%, bo jednak tam byłam od początku... Będę publikować tu i tu). No ale na onecie jakoś mi nie idzie... Ciężko tam znaleźć nowych czytelników, a doszły do mnie słuchy, że ten portal jest bardziej... otwarty i dostępny ;) no wiecie o co chodzi. Publikuję też na Wattpadzie (ta... Działam na wielu frontach xD) W każdym razie będę tu publikować swoją historię, którą piszę już od tych dobrych 3 lat. Na wstępie uprzedzam, że zaczynałam w 1 gimnazjum, więc styl może pozostawiać nieco do życzenia... No ale mam nadzieję, że jest to znośne, będzie dało się przeczytać i dotrzeć do etapu, gdzie historia jest dużo lepsza (według mojej nieobiektywnej oceny ;)). Jak tylko ogarnę jakoś wygląd i rozpatrzę się tutaj, to zacznę dodawać rozdziały od początku. Na onecie jestem w trakcie drugiej części ;) Za chwilę w osobnym wpisie dodam opis pierwszej części, a rozdział I pojawi się w weekend. Nie wiem dokładnie którego dnia.

To by było na tyle...

Debiutująca na blogspocie

Akti :*

2 komentarze:

  1. Cześć! :D
    E tam, ja przeczytam wszystko ;)
    I pamiętam moje początki na blogspocie - rozdziały nie miały wizualnie nic wspólnego z pisaniem czegokolwiek, ale wyrobiłam sobie styl i nauczyłam poprawnie zapisywać. Więc pewnie to samo zobaczę u Ciebie.
    Dodaję do obserwowanych, a co! O wilkach jeszcze nie czytałam, musi być ten pierwszy raz :3

    Ściskam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha... Dzięki ;-) styl sobie rzeczywiście wyrobiłam ale trochę to trwało... Tym bardziej że pisałam z kilkoma przerwami

      Usuń